dinsdag 7 december 2010

ding 19

Ik heb accounts op facebook, hyves en linked-in. Hyves heb ik gedaan omdat ik vorig jaar een Ijslands paard heb gekocht in Polen en omdat de Nederlandse mensen aldaar veelal communiceren via Hyves. Dat is leuk, om foto's en verhalen te delen. Facebook ben ik ook lid van, omdat ik via dat medium weer oude vrienden ben opgeduikeld. Dus prima daarvoor, mar gisteren kreeg bijvoorbeeld een mail van een wildvreemde figuur dei zijn foto's met mij wilde delen (n.a.v. zeker van mijn foto....ahum). Ik wil ook met dit soort zaken kennismaken vanweweg mijn kinderen van 10 en 12 die helemaal vertrouwd zijn met dit medium en mijn dochter met wie ik nu heb afgesproken dat Hyves niet open staat als ze huiswerk moet maken. Kinderen zijn multitasked, maar niet zo dat ze Hyves, msn etc. open kunnen hebben staan en geconcentreerd kunnen werken, dat is inmiddels (gelukkig) wetenschappelijk aangetoond.
Ik ben zelf helemaal niet actief op de netwerken, maar om redenen hierboven beschreven vind ik ze handig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten